Solidarność Wielkopolska - Rośnie zainteresowanie Solidarnością
Rośnie zainteresowanie Solidarnością
Poniedziałek 8 października 2012

Dzięki kampanii prowadzonej przez NSZZ "Solidarność" w kinach i internecie rośnie liczba uczestników odwiedzających stronę Związku www.solidarnosc.org.pl.

We wrześniu „S” przeprowadziła miesięczną kampanię informacyjną pod hasłem „Nie chcemy pracować aż do śmierci”, przypominająca o skutkach wydłużenia wieku emerytalnego. Spoty informacyjne wyświetlane były w blokach reklamowych przed seansami w 247 salach kinowych sieci kin ITI w 28 miastach oraz w internecie na stronach typowo kobiecych, takich jak np. glamour.pl, gala.pl, rodzice.pl. oraz na stronach przeznaczonych dla mężczyzn, takich jak  futbol.pl. chip.pl. aktywni.pl.

Rośnie zainteresowanie Solidarnością  

Dzięki kampanii prowadzonej przez NSZZ "Solidarność" w kinach i internecie rośnie liczba uczestników odwiedzających stronę Związku www.solidarnosc.org.pl.

We wrześniu „S” przeprowadziła miesięczną kampanię informacyjną pod hasłem „Nie chcemy pracować aż do śmierci”, przypominająca o skutkach wydłużenia wieku emerytalnego. Spoty informacyjne wyświetlane były w blokach reklamowych przed seansami w 247 salach kinowych sieci kin ITI w 28 miastach oraz w internecie na stronach typowo kobiecych, takich jak np. glamour.pl, gala.pl, rodzice.pl. oraz na stronach przeznaczonych dla mężczyzn, takich jak  futbol.pl. chip.pl. aktywni.pl.

Spoty odsyłały zainteresowanych na stronę „S”. Kampania skierowana była do blisko 2 milionowej grupy młodych ludzi, których obejmą wprowadzone zmiany, a którzy przeważnie nie uświadamiają sobie negatywnych skutków wydłużonego wieku emerytalnego.

We wrześniu stronę www.solidarnosc.org.pl odwiedziło ponad 50 proc. użytkowników więcej niż w  sierpniu. Pojawiło się też o prawie 60 proc. unikalnych użytkowników, czyli takich, których system policzył tylko jeden raz. O prawie 10 proc. wzrosła liczba  użytkowników, którzy po raz pierwszy weszli na tą stronę.